sobota, 11 lipca 2015

05.Boho

Cześć! Wybaczcie mi długą przerwę w pisaniu bloga, ale przecież rozpoczęły się wakacje, które dla mnie nie są synonimem błogiego odpoczynku. Kojarzą mi się raczej z niekończącymi się wyjazdami i tak szczerze mówiąc, to w czasie ich trwania mam o wiele mniej czasu na swoje przyjemności, niż w roku szkolnym. U mnie wszystko w porządku. Bez problemu dostałam się do wybranego liceum. Nic tylko wyczekiwać września.
Dzisiaj przygotowałam dla Was minimalistyczny szablon w stylu boho (bo wiecie - lato, więc wszechobecne boho musi być). Stonowane kolorki i ciekawy, etniczny wzór. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Tradycyjnie przed pobraniem proszę zapoznać się z netykietą.


Jeśli macie jakieś uwagi czy sugestie, to koniecznie dajcie mi o tym znać. Tymczasem, trzymajcie się i do zobaczenia niedługo!

1 komentarz:

  1. Z przykrością informujemy, iż Twój blog trafił do zakładki zawieszone z powodu braku aktywności przez dłuższy okres czasu. Rzecz jasna, możesz temu zapobiec uprzednio czytając regulamin.

    Pozdrawiamy,
    załoga Katalogu Grafików

    OdpowiedzUsuń